آخرین اخبار
کد مطلب: 73134
نمايش اقتدار سربازان ولايت توطئه‌هاي دشمنان را خنثي مي‌کند
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1261

به گزارش سلام لردگان به نقل ازخبرگزاري فارس، رضا محمد سليماني بعدازظهر امروز در جمع گردان‌هاي تيپ سوم حضرت سيدالشهدا(ع) اين استان در منطقه عمومي رزمايش بزرگ 12 هزار نفري فدائيان ولايت اظهار داشت: موفقيت هر رزمايشي منوط به توجيه و بکارگيري نيروهاي يگان مربوطه است.

وي افزود: رزمايش به منزله ارزيابي عملکرد آموزشي يک نيروي نظامي است که مي‌توان آن را بازسازي کوچکي از صحنه نبرد واقعي عنوان کرد.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختياري با تاکيد بر حفظ آمادگي بسيجيان در عرصه‎هاي مختلف، تاکيد کرد: ارتقاي سطح آمادگي دفاعي، افزايش دانش و بينش نظامي، فرهنگي، اعتقادي و اخلاقي از ضرورت‌هاي حافظان انقلاب و دستاوردهاي ارزشمند الهي آن است.

محمد سليماني همچنين بعدازظهر امروز در جمع بسيجيان تيپ بسيجي حضرت امام علي(ع)، بيان داشت: تمرين دفاع از کوي و برزن و ارتقاي سطح آمادگي رزمي بسيجيان، هدف اصلي رزمايش بزرگ فدائيان ولايت در اين استان به شمار مي‌رود.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختياري به برنامه هاي محوري اين رزمايش 12 هزار نفري اشاره کرد و افزود: با نمايش اقتدار سازمان ارتش 20 ميليوني و آمادگي سربازان ولايت در مقابله با تهديدات استکبار جهاني و بدخواهان نظام مقدس جمهوري اسلامي، تمامي توطئه‌هاي دشمنان خنثي مي‎شود.

وي ارزيابي عملکرد نواحي و رده‌هاي بسيج استان را از ديگر اهداف برگزاري رزمايش بزرگ فدائيان ولايت عنوان کرد و افزود: با حضور 148 دسته رزمي در قالب نيروهاي واکنش سريع و در چهار طيف مختلف، نقاط قوت و ضعف احتمالي مشخص شده و بستر برنامه‌ريزي‌هاي آتي فراهم مي‎شود. 

محمد سليماني با اشاره به توانايي تيپ يکم امام علي(ع) شهرکرد ادامه داد: برگزاري کلاس‌هاي بصيرت افزايي، اخلاق، شناسايي دشمن در جنگ سخت و نرم، صبحگاه عمومي و تمرينات رزمي از جمله برنامه‌هايي است که در ارتقاي سطح آمادگي نيروهاي بسيجي موثر است.

مهران مرادي فرمانده تيپ امام علي(ع) چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست با ارائه گزارشي از روند اعزام و سازماندهي نيروهاي بسيجي نواحي شهرکرد و عشايري و همچنين برنامه هاي اجرا شده در نخستين روز رزمايش، اظهار داشت: تيپ امام علي(ع) متشکل از 4 هزار بسيجي در قالب پنج گردان احتياط ، شش گردان رزمي و همچنين چهار گردان عمل کننده وارد اردوگاه شده و آماده عمليات در روز دوم رزمايش است. 

رزمايش بزرگ 12 هزار نفري فدائيان ولايت طي امروز و فردا در منطقه عمومي رحمتيه شهرکرد برگزار مي‌شود.

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس